November snart slut

Saker på gång hela tiden. Jag är i gång med sjukgymnastik på mitt vänster pekfinger vilket låter helt galet Det hjälper dock och jag har fått några proffs till hjälp på Södersjukhuset, jag är där några gånger i månaden och tränar lite hemma vilket gör att jag nu skriver även med pekfingret på tangentbordet. Visst det svider och gör ont men det tar jag inte hänsyn till. Jag har även börjat med vattengympa, dansar zumba varje fredag och sen lite styrketräning så det blir mycket på gymmet och variation. Sen blir det en del lunchar med gamla och nya vänner. Dottern kom hem i torsdags i första hand på sin första affärsresa med affärsmiddag. Kul att hon har kommit i gång med ett jobb hon trivs med. Hon stannar såklart över helgen och har umgåtts med vänner men i dag blev det lunch med mig och hennes bror. Mysigt som vanligt att umgås med barnen. I eftermiddag hade vi vänner till oss på fika. Imorgon åker hon tillbaka till München och sitt liv där. I december åker jag dit och hälsar på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0