Snö, snö, snö

Massor med snö senaste dagarna, det började lite lugnt i helgen men har riktigt vräkat ner sen i går. Jag hade sån tur att jag fick tag på någon som kom hem i går och bytte däck och det gick smidigt. Jag tog en tur på stan i går kväll och umgicks med ett gäng pensionärspiloter på en pub. Det är andra gången jag är med och det var lika trevligt. Gick till tåget istället för att ta bilen men idag hade jag tid hos frissan redan kl 12 så jag pulsade ut till garaget, fick knappt upp garagedörren efteeratt ha skottat bort snön. Det gick och jag körde iväg på snöiga vägar, inte mycket till plogande där. Nu har jag bilen tryggt i garaget igen såfår j ag se hur vädret är i morgon om jag ska ge mig ut på vägarna. Va skönt att vara hemma och inne i värmen igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0