Påsken över

Kom hem igår från en trevlig påskhelg hos kompis i Norrköping. Men vädret var inget att skryta av, hon bor högt där man får ta upp bilen flera backar på smal väg. Jag gillar inte att köra på såna väger och det var en del snö kvar. På sommaren är det dock ett paradis. Det blev en kort fika hos grannen när jag kom hem. Idag blev det vattenjympa, så skönt. efteråt tog jag och en bekant bubbelpoolen i besittning och slappade där i tio minuter. Ikväll ska jag till tandläkaren en sista gång. Fast det blir ytterligare ett tillfälle i maj och då ska det vara helt slut hoppas jag. Jag har hållit på sen i september förra året. Har även kontaktat en målare som ska måla mitt vardagsrum och det är ju ett jättestort rum. Vad kostnaden blir ska bli intressant att veta. Jag vill ju inte spendera pengar bara på att renovera utan hellre resa och göra roliga saker. Så vardagen har kommit och med lite olika fix som ska göras.


Kommentarer
Anne...

Hoppas det gick bra och att du inte har ont i munnen för mycket men nu är det klart...

2017-04-18 @ 22:23:28
URL: http://mormoranne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0