München i november

Åkte ner några dagar till München för att stödja dottern när hon skulle operera korsbandet. Vi fick några fina dagar innan operationen. Jag bjöd henne och hennes svenska kompis på middag och det blev supertrevligt. Min dotter och kompisen har spelat fotboll sen de var 6-7 år så de har varit vänner länge. Kompisen pluggar i Lund men har tagit ett utbyte i München ett år så hon var som sänt dit nu i höst när dottern fick skadan. Hon har varit en räddande ängel för min dotter och hjälpt henne mycket. Dagen före operationen gick dottern och jag en lång promenad längs floden Isar, var på moderna museet och sen middag på kvällen. Jag hann en sväng till centrum och även en julmarknad när dottern vilade. Sen åkte jag hem för att gå på 20 års jubileum på sista jobbet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0