Sista veckan i Las Palmas

Nu är det tre hela dagar kvar och jag åker hem på lördag. I går och idag än en gång med crew från Oslo. Vi var på La Liga match igår några stycken och idag blev det middag på favoritrestaurangen Noville Pricoz. Har nu varit där fyra gånger och det är så gott kött där. Restaurangen är argentinsk, säger väl allt om gott kött. I lördags efter att ha vinkat av dottern blev det hyfsat lugnt men i söndags blev det riktig långpromenad, kändes i fötterna när jag kom hem. Blev långpromenad även igår innan vi drog på match och idag blev det promenad åt andra hållet på Las Canteras. Det har blivit mitt favoritställe, jag tar med en bok, sätter mig på ett mysigt kafe oh dricker kaffe och läser. Idag var värsta kalla dagen hittills, blåsigt som attan och regnskurar. Även ikväll när jag gick hem från restaurangen blåste det kallt. Hoppas på bättre i morgon. Jag vill ha några riktigt varma dagar innan dags att åka hem till kylan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0