Mindre än två veckor kvar

Nu är dottern här från München, hon kom i lördags. Tyvärr har hon int ehaft bästa vädret, både hård blåst och regn emellanåt. I dag dock på vår långpromenad till Hotel St Catalina sken solen från en klar himmel så vi fick sitta i parken ett tag och lapa sol. Vi funderar på att ta bussen i morgon till syd, Playa Ingles där vädret ska vara lite mer stabilt varmt. Hon behöver lite färg innan hon på lördag åker tillbaka till kalla München. Shoppingen är klar och sen har vi bokat in oss på spa på fredag. I går blev det ny runda med crew från Oslo, så trevligt att vi går ut med dem även ikväll. För mig som har slutat på bolaget är det kul att träffa crew på ett mer socialt plan. Det blir mycket mimmer om hur vi har haft det på Novair genom åren och massa glada skratt. Dottern gillade det mycket hon med. Jag har bestämt mig att jag ska hit även nästa vinter och då mycket längre, vistelsen här har varit så skön och lugn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0