Mycket socialt på sista tiden

Har umgåtts mycket med vänner den senaste tiden. Det har varit luncher, fika, middagar och även flyttgröt då en god vän tyvärr har flyttat till en annan del av kommunen så nu är det inte längre gångavstånd. Har även haft övernattningsgäst nu i helgen så det har varit så bra med allt umgänge. Fast det mest givande var lunchen med min dotters far. Jag bjöd över honom och det blev mycket trevligt där vi tittade på fotoalbum med minner både från tiden med barnen och även med alla roliga fester vi hade i vårt stora hus. Det som var trist var när jag fick höra att en väninna som var med i vårat gäng dog för flera år sen. Vi hade tappat kontakten men så tråkigt att få veta att hon var borta sen flera år tillbaka. Vänner och kära kollegor som dör i relativt ung ålder, det känns så otroligt trist. Nu ser jag fram emot midsommar när dottern kommer hit på kort besök. Sen blir det att planera resan till Tana.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0