Dags att uppdatera

I dag kallt och molnigt, tror det snöade lite i natt men det syns inte. För en vecka sen satt jag ute på altanen och läste och sov. Då var det soligt och varmt, så det är helt klart vårväder. Äntligen fick jag komma till doktorn som opererade min näsa för ett år sen. Han höll med om att det inte var bra så nu blir det en ny operation innan sommaren. Min tandläkare härjar i min mun så det smärtar lite ibland. Det är ett och ett halvt år sen cykelolyckan men fortfarande är det en del som ska återställas. Jag har varit en del i stan, närmare bestämt på Mynttorget och varit med i en tyst demonstration för polisen i Örebro som var trött på alla utredningar som han fick kämpa med varje dag. Nu drar vi ner på demonstrationerna utan vi kommer vara där varannan lördag. Får se hur många som dyker upp nu när Pitebon Janne har åkt hem. Han var drivkraften i det här. Sen har jag kommit igång med jobb hos Stadsmissionen. På söndag morgnar är det frukost för hemlösa och andra efter gudstjänst i St Pauls kyrka på Maria torget. Jag har varit där två gånger nu och det är jättetrevligt att få hjälpa till. Sedan är jag med i en studiegrupp hos Stadsmissionen för äldre personer. Har faktisk inte hunnit med gymmet denna veckan pga andra aktiviteter så nu ska det väl lugna ner sig så jag även kommer dit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0