Kul med fest

För en vecka sen fyllde god vän 60 år. Det blev fest i Kyrkbyn hos en av hennes döttrar. Det blev en magisk kväll där hon samlade familj, släkt, vänner och arbetskompisar. God mat, gott vin och bubbel, mycket prat, dans, jag helt enkelt en riktigt fest. Jag gick hem vid tretiden på natten så det blev en riktig sovdag dagen efter. På kvällen for vi några till kvarterskrogen och åt en god middag. Dagen efter for jag med bil till Solna och trevlig lunch med sonen. Härlig hel alltså, men nu till helgen tar jag det lugnt.


Kommentarer
Anne...

Underbar fest vilken överraskning helt tagen ❤ Tack att du/ni kom ❤

Svar: Tänker fortfarande på din fest, helt magisk, underbara människor
Bodil

2017-03-28 @ 02:16:35
URL: http://mormoranne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0