Mina barn rör på sig.

Ja mest är det väl dottern då, hade ett samtal med henne i söndags då hon var på väg hem till München. Hon och några kompisar hade varit i Wien, en sextimmars bussresa. Sen ska hon med sitt fotbollslag till Turkiet en vecka på träningsläger. Jag tycker ju inte i dessa tider att Turkiet är så bra men de skulle till Alayna så det blir säkert bra. Jag försöker få med en av hennes kompisar och kompisens morsa till München i vår men det verkar hopplöst. Själv vill jag ta en tur dit. Sonen har börjat nytt jobb i veckan och det verkar vara bra. Pratade med honom i går och han går förstås på introduktion några veckor, så det blir nog bra när han är igång på riktigt. Jag är så stolt över mina två barn, så fantastisk duktiga och bra personer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0