En vecka framåt och det blir full rulle

I morgon äntligen dags för 50+ Discokryssning med några vänner. Ser verkligen fram emot att bara njuta men hoppas verkligen att det inte blåser för mycket. Tyckte jag hörde något om det på väderleksrapporten. Det tråkiga nu med kryssningen är ju att det i princip är mörkt hela tiden, endast några timmar på väg hem. Sen på lördag åker jag till München och dottern. Hon ska operera sin korsbandsskada på måndag så hon längtar verkligen att jag ska vara där och ta hand om henne. Men måste hem redan på onsdag för på kvällen blir det fest med gamla kollegor. Mitt senaste bolag fyller 20 år nu i november och vi som har slutat får komma med och fira. Ser verkligen fram emot att träffa alla kollegor, det har ju varit i stort några fina sjutton år jag fick där. Ser på Facebook att många piloter nu pensionerar sig och nostalgin sköljer över mig. Så många minnen vi har tillsammans. Många av dem har jag jobbat med i flera bolag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0