Kattvakt

Sonen drog till München förra helgen för att umgås med sin syster som bor där. Jag blev så glad när jag hörde att de skulle ses utan att jag skulle följa med. Jag vill att de umgås bara de två för att upprätthålla sin syskonkontakt, det är ju faktisk åtta år emellan dem och de bor i olika länder. Skönt att det inte är långt till München men man vet aldrig var min dotter tar vägen härnäst. Hon är inte klar för att slå sig ner ännu. Sonen har en god och härlig vit katt, Loke och jag fick ta hand om honom under tiden. Loke är döv och ängslig så det tog ett tag innan han kom ner från sitt gömställe på ovanvåningen innan han smög ner trappen och kom till mig i soffan. Sen gick det bra hela helgen och han charmade mig totalt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0