Påskledigt

Ja jag är ju ledig hela tiden men visst är det ändå speciellt när påsken kommer. Vänner som jobbar är ju lediga flera dagar så man kan umgås och ha tid med varandra. Det blev faktisk både grill på långfredagen och en sväng till söder på påskdagen och god väninna som jag kan prata med hur länge som helst. Sen är det sonen, det blev långlunch med honom på påskafton. Jag gillar våra lunchar och middagar där vi har så mycket att prata och ventilera så tiden flyr. Jag är så glad att jag har den kontakten jag har med honom. Annandagen blev vila och bara en sväng intill grannen för fika. Vädret var ju så fint de första dagarna men sen kom kylan tillbaka. Nu väntar jag bara på varmare vårdagar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0