Hemma sen en vecka

Vad mina 5-6 veckor i Tana ändå gick snabbt men tiden går snabbt kan jag konstatera och kanske märker man det mer nu när man har blivit äldre. Jag fick en fin vecka med min syster och hann med en roadtrip i regnväder med mina nyvunna klasskompisar. Det blev en fantastisk tur trots vädret men vi träffas ju för att prata. Jag kan ångra ett fel val jag gjorde när jag flyttade hem till brorsan men inget att tänka på längre och jag har tagit ett beslut hur jag ska bo där uppe nästa sommar. För hur det än är så vill jag upp där varje sommar. Det ger mig så mycket. Sen kommer jag hem och jag konstaterar att mina vänner nästan står i kö för att få träffa mig. Jag blev så glad över det. Jag har flera vänner där nord i Norge och jag har mina vänner här nere i Stockholm. Det betyder att några gillar mig och då behöver jag inte de som inte gör det. Idag blir det lunch med min kära son och det blir lika fint som vanligt. Min dotter har varit hos kompisar i Umeå över helgen och är nog tillbaka i München nu. Så snart är hösten här och livet rullar på och jag kommer att var hemma under hösten tills jag kanske hittar på någon resa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0