Sjuk vecka

Förra torsdagen började förkylningen smyga på och från i fredags och sen i helgen kom hela influensan. Har inte varit så sjuk på år och dag. Ont i halsen, kunde inte svälja. Var ändå i fredags kväll med på jazzkväll på kvarterskrogen med vänner. Det var trevligt men jag drog hem efter 2200. Lördag var det som värst men jag fick ändå dra mig ner till ICA och handla. Hade inte så mycket hemma. Sen dess har jag inte varit utanför dörren och där har det varit sol och plusgrader har jag noterat. Halsont gick över och då började snorande och nysande. Man kan tydligen nysa åtta gånger på raken. Febern tog nog slut i måndags men snorande fortsätter och är fortfarande inte riktig stark i kroppen. Hoppas jag kan ge mig ut en sväng i morgon. Hoppas det dröjer länge innan jag åker på en sån här grej igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0