Fin helg

Måndag igen och ska ta mig till gymmet om en stund. Dottern kom hem från München över helgen, först hade hon lite jobb men vi fick umgås både fredag och lördag. Fredag kväll blev det middag i Solna med sonen. Så underbart att få träffa båda två så här. Jag ser alltid till att vi tre kan träffas när hon kommer hem och det är guld värd för mig. Men hon och jag tog en tur på stan i lördags och där var det fullt av folk måste jag säga. Julskyltning och julbelysning över stan gjorde att folk strömmade till. Det var fint men kallt. Vi gick runt en hel del, fikade i Gallerian och sen följde jag henne till restaurangen där hon skulle möte sina tjejkompisar. Jag tog tåget hem och det var skönt att få sätta sig i soffan med en filt om knäna. Nu är det en månad till julafton och vår resa till München för att fira jul med dottern. Ser verkligen fram emot det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0