Novembermörker

Grått och regnigt ute just nu men dagarna går ändå. Tanken på att åka bort från detta mörker och kanske till mera värme frestar ju såklart. Samtidigt så är det här jag bor, har mina vänner och kan hitta på olika saker att göra som piggar upp tillvaron. Sen har jag ju mitt volontärarbete på Stadsmissionen som ju ger mycket. Jag träffar många trevliga volontärer, ser en annan sida av samhället och ger mig chans att komma till stan då och då. I torsdags hängde jag med några till Gamla stan på smyckevisning och såklart fastnade jag för några smycken som jag köpte. Som sagt lite att pigga upp mig med. Ikväll blir det träff på kvarterskrogen där gänget ska träffas på Karaokekväll. Nu är inte karaoke min grej, sjöng en gång på en julfest med jobbet och det gick inte så bra så det får bli att kolla på istället. Men trevligt ska det bli.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0