Trött på pensionärslivet?

Nja inte riktigt men det har givit mig en liten kick att kanske göra något mer än "bara" Stadsmissionen några gånger per månad. Visst jag skulle kanske ta fler uppdrag för Stadsmissionen men är nöjd och trivs med de uppdrag jag har. Fast nu vill jag bara vila ut när valet är över och alla röster är mottagna och räknade. Sen har jag ju några resor planerade framöver. Men om jag hittade något lämpligt jobb som absolut inte var heltid så kanske jag skulle kunna tänka mig något. Vi får se, har tänkt leva rätt så oplanerat kommande höst och vinter men stanna i Stockholm hela januari är ju inte så frestande så jag kanske tar några veckor borta just då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0