Lappsjuka, det heter väl så.

Efter nyårsafton på Stampen och sen jobb på Klaragården nyårsdagen så har jag verkligen inte träffat många människor förutom de på gymmet. Men det är så trevligt , man träffar andra pensionärer som man kan prata med. Det är dags att ta kontakt med yttervärlden tycker jag och i morgon kommer en väninna hem från Cuba där hon varit på salsaresa. Ska bli kul och höra om hennes upplevelser. Jag var på Cuba två gånger i början av 2000 talet men det var jobbresa. Hur som helst en bra och nyttig upplevelse. Jag planerar en resa till Gran Canaria men annan väninna men det blir först i februari så nu går jag och funderar på att själv sticka i väg en vecka nu i januari. Hann även chatta med barnen i går kväll. Dottern åker hem från Alicante idag för att börja nytt jobb i München. Hoppas hon kommer att trivas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0