Så blev det 2019

Vaknade i morse som vanligt till Nyhetsmorgon på TV4. Fixade kaffe och in på Facebook och upptäckte att halva Kyrkbyn var utan el och träd hade blåst över vägar och tåget inställd. Skönt att för en gångs skull inte vara strömlöst. Måste ha sovit väldigt gott i natt eftersom jag inte hört något av denna storm som har härjat. Det har ju även snöat lite. Sorgligt nog har jag inte planerat någon resa till värmare strök än men det måste bli av. Nyårsafton blev bra till slut. Har bestämt att nästa nyår ska jag inte invänta firande med vänner jag inte kan lita på. Är fortfarande lite besviken och har inte haft någon kontakt men det är bara att gå vidare. Jag brukar inte deppa så länge. Jag njöt av min hummer ensam och sen gav jag mig ut på stan med andra vänner och kvällen slutade med musik och dans på Stampen i Gamla stan. Drog hem nöjd just vid midnatt då jag skulle jobba på Klaragården dagen efter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0