Bara nio dagar kvar i Palma

Första dagen på hela tiden så regnar det oavbrutet i dag. Det blir att stanna i min fina lägenhet tills det spricker upp under eftermiddagen så jag kan ta en sväng på stan. Jag åkte ju hit för att byta ut mars månad i Stockholm med lite bättre väder i Palma och så har det ju blivit. Man får stå ut med en dags regn. Det fina är ju besök av mina vänner, nu åkte en i går och i morgon kväll kommer nästa. Vi har haft toppenväder med strandbesök och tågresa till Soller. Mycket tapas på kvällen och såklart vin. Det blir långa vandringar och långa samtal och man lär känna sina vänner lite bättre än hemma då det ju blir korta stunder man träffas. Så om en vecka åker jag hem och då förväntar jag mig att våren är på gång för då är det ju nästan april.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0