Fredagsmiddag

Ibland blir bara allting så otroligt bra. Som Marlines och min
middag i fredags. Vi skulle ha åkt in till stan och ätit middag med
vänner men nu blev det inställt.
Vi gjorde vår egen goda wok och satt i två timmar och bara pratade.
Marline hade så mycket att berätta och vi diskuterade allt möjligt.
Fast mest blev det snack  om hennes språkresor och önskan att  få
resa. Jag stöder henne helt och jag blir så glad att hon har blivit så
självständig och utåtriktad. Jag tror jag har hjälpt henne lite på traven där
med att låta henna få ta ett steg i taget ut mot ett självständigt liv.
Det skall bli spännande att följa min vackra och kloka dotter på hennes
väg ut i livet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0