Fortfarande vinter.

Ska man klaga? Ska man gnälla? Eller ska man bara stå ut med
kylan, snövallarna, opålitliga tåg och halka? Tålamod är ordet man
måste leta fram igen. Samtidigt rullar allt på som vanligt. Jobbet, fem
dagar i veckan, helt okey. Längtar alltid till helgen som rusar iväg.
I söndags kom Magnus hem på middag så vi tre i den enda familjen
Ballari i hela Sverige, käkade wok, hade en liten havrekaka till kaffe
och frukt på det. Blev mycket  prat om Spanien så klart. Marline är
helt hänfört efter sin vistelse i Lugo.  Väl hemma blev det skola,
kompisar och några sena kvällar där jag som vanligt fick sitta och
vänta och hämta. Nu är hon i Harsa med Janne och brorsan Jim.

Så visst, trots kylan ha jag tagit mig ur mitt ide och tränar på för
fullt, hoppar ur soffan varje gång Kasper ska på promenad
och kliver glatt upp på morgonen, ibland redan 0530 för att jaga
iväg till jobbet. Så livet rullar på rätt bra. Alltså, inget att klaga på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0