Sjuk

Efteratt ha hostat och nyst i stort sätt sen januari bröt förkylning och feber ut
idag. Jag hann komma till jobbet men blev bara sämre och åkte hem vid tretiden.
Sedan blev det soffan och sömn en timma. Nu är det dock läggdags för att vara
hemma i morgon. Vill bli frisk snart. Tråkigt att ligga i soffan och snora och på
TV är det inget. Kanske hittar jag en film jag kan kollapå  i morgon. Sedan är vädret så
konstigt, varmt och kallt om vartannat. Har nog haft för lite kläder på mig. Borde
tagit Hilfiger jackan i stället för kappan. Kallt och stå på Östra och vänta på 73an
till jobbet.


Kommentarer
Anne

Jaa du... vädret spelar oss ett spratt och det får kroppen lida för... du får nog pallra dej till läkaren kanske du skulle behöva lite penicilin och hostis... krya på dej... =)

Svar: vill vänta med läkaren, känns om en vanlig influensa. Får se efter helgen
Bodil

2013-03-01 @ 01:19:19
URL: http://mormoranne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0