Lite av varje nu innan midsommar.

Tisdag redan och mycket skall göras. Grannen och jag hade planerat att hyra
en container och plötsligt stod den där på gräsmattan så nu var det bara att börja
fylla på med skräp. Det är tredje gången vi hyr en container så jag håller på att
tömma mitt hus, förråd och garage och konstaterar att det finns mycket kvar.
I går fick jag för mig att klippa häcken ut mot gränden, tänkte att nu börjar
grannarna tycka att den växer ut för mycket. Det blev lite svettigt då det inte är
någon elektrisk sak utan en hederlig gammal häcksax.
Planera inför bröllopet på midsommardagen pågår också med inköp av olika
klädesplagg. Ser verkligen fram emot detta evenemang på kyrssningen till Åland.
Dottern har lovat att köra mig till kyrkan så då slipper jag tåget och bussarna kanske
strejkar så det blir nog bra. På midsommaraftons morgon landar hon från Oslo och
jag skall med glädje gå upp i ottan och hämta henne. Men innan dess är det två dagars
jobb och lunch med mitt gäng i morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0