Vardag med dottern

Två dagars jobb efter nyår blev för mycket, har i princip sovit hela helgen eller tillbringat min
tid i soffan. I dag, trettondagen är jag pigg så nu skall jag bara få upp min sovande dotter så
vi kan åka till TC och shoppa. Hon kom hem i fredags och det har varit mycket besök hos
kompisar, hon har så många hon skall träffa på en gång. Igen har jag tjejer i huset som sitter
i köket och dricker te och det är så trevligt och minner mig om bara några år tillbaka då de
flockades här ibland.  
I går hade vi äntligen middag tillsammans här vid köksbordet och mycket snack blev det. Det är så
kul för hon är vuxen nu och har så många kloka tankar. Jag gillar att hon pluggar och praktiserar
i en sånn internationell miljö. Hon lär sig massor och får mycket erfarenhet.
I morgon är det jobb igen och det blir bra och dottern får göra allt praktisk hon behöver göra och
fortsätta umgås med kompisar innan hon far i väg till Marbella om ca 10 dagar. Under tiden skall
jag njuta av spring i dörrar och trappor och glada skratt från henne och hennes kompisar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0