Vad sk jag nu hitta på?

Kom hem från jobbet, första dagen på veckan och det var snorhalt på vägen. Jag känner mig insnöad och vilken tur att jag har bilen vid stationen  och tågen har börjat gå från Kyrkbyn så resan hem var inte så lång. Idag skulle vi börja träna på nya gymmet men när jag väl hade kommit in för dörren ville jag inte ut igen så nu är det uppskjutit till onsdag. Fast ut kom jag ändå, gränden till huset  var så igensnöad så det var bara att ta fram skyffeln. Det blev faktisk riktigt bra skottat. Fast det dalar fortfarande ner snö så det blir att skotta bil igen i morgon bitti. Veckan efter att dottern åkte har gått fort. I lördags blev det födelsdagsmiddag hos grannen. en riktig trevlig kväll.
Efter skottandet i kväll fick jag för mig att göra våfflor, när gjorde jag det senasst? 10 år sen kanske, men dotttern gjorde våfflor när hennes pojkvän var här och de blev jättegoda. Mina då? De blev fantastisk goda måste jag säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0