Maj 2015

Om en vecka drygt skulle jag ha gått i pension men det vill jag inte så jag hänger med ett år till åtminstone. Ok några gånger känns det ändå som jag skulle vilja lämna allt och gå ut genom dörren för sista gången. Den här branschen har ändrats en hel del på de 45 år jag har jobbat i den. Det var aldrig tänkt så från början men flyttan till Sverige och nytt jobb så hamnade jag inom flyget. Så därför jobbar jag kvar ett år och får fundera på vad jag skall syssla med sen. Att vara planerare, pussellösare och allmän psykolog har hålilt min hjärna i gång under dessa år så jag är absolut i form att uträtta något mer. Just nu njuter jag av våren och fritiden utanför jobbet. Det är långhelg på gång och terassen ska blir klar. Det är skönt att vara  hemma på långhelgen, ofta annars åker jag i väg till släkt eller utomlands, men nu är det hemma som gäller. Det är fotboll för hemmalaget på lördag, några träningspass och kanske någon grillkväll. Maj är här och det är skönt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0