Äntligen på cruise

En väninna föreslog en Ålandskryssning med 50 pluss disco och jag tackade ja. Livet som pensionär i höst har varit helt ok med olika saker som sker men lite skoj och roligt behövde jag och det blev en lyckad resa. God mat började vi med och fick en suveren service. Det blev även en flaska bubbel i min hytt då det var en tidigare kollega från flyget som jobbade som servicevärdinna och hon bjöd. Sen var det kul att dansa disco till gamla 80 tals låtar. Dagen efter började lite jobbigt då jag hade svårt för att sova. Men efter en kopp kaffe och en och en halvtinmes sömn var jag på banan igen. Taxfree inköp så klart och sen hem till soffan så det blev en lugn fredagkväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0