Det är faktisk november

Tittar ut genom fönstret, idag uppehåll och lite blå himmel. Måste ut och räfsa upp lite mer löv som har fallit på min terrass. Ja det är lite fix att bo i radhus men samtidigt är det bra att tvingas ut ibland. Jag har faktisk inte gått någon lång promenad den senaste veckan. Veckan innan var jag och promenerade nästan varje dag, men så har det ju regnat några dagar och temperaturen sjunker mer och mer. I går blev jag äntligen färdig efter ett år hos tandläkaren för att fixa några tänder med implantat. Det har kostat mig mycket pengar men när jag gick därifrån så kändes det skönt att ha gjort det. November blir faktisk lite hektisk för mig, det bästa är dottern som kommer i två korta dygn. Hon ska besöka en resemässa tillsammans med sin chef. Hon ska bo hos mig i två nätter så det ska bli jättemysigt. Sen är det både konsertbesök och en kryssning till Åland. Jobb på Klaragården varje måndag och en kyrkfrukost i St Paul kyrka. Det är bra, då går mörka november fort och i december är det advent, Lucia och sen jul. Det blir bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0