Det är fredag igen

Veckorna går fort nu på hösten. Dottern har redan varit här, åkte tillbaka till München idag. VI hann med trevlig middag på tu man hand hemma i onsdags. Det blev att hämta lite på lokala sushin i Kyrkby Centrum och sen hade jag en halvflaska Cava som vi delade på. I går såg jag inte henne mycket, hon var på sin resemässa med sin chef och en dansk kille från företaget. Hon tog dem med på libanesisk restaurang och det var tydligen en ny erfarenhet för dem. Sen hann hon med att hälsa på en väninna. Snart åker jag till henne i München när hon ska operera sitt knä. Då behövs mamma där till hjälp. Jag har annars varit duktig och gått långa promenader senaste dagarna. Har varit skönt med frisk luft i det kyliga vädret. Mörkret sänker sig tidigt numera och det är inte mycket att göra med det. Advent kommer snart, så dags att leta fram adventsljustaken och nån stjärna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0