Trodde jag hade koll

Helt till jag kom på att jag bara har en ugn. Så jag gjorde faktisk skinkan redan i kväll och den blev jättefin. Minsta skinkan jag gjort men det är bara jag som äter den, dottern tar kanske någon skiva och sonen har ju slutat äta kött sen några år tillbaka.
Hann även med några pepparkakor när ugnen ändå var varm.
Så då är det bara Jansson och lussebak jag och barnen ska göra i morgon. På lördag gör jag mina köttbullar med gorgonzola och sonen gör sina vegetariska. Då behöver vi ju inte ugnen till stekning av bullarna.
Skulle hämta dottern på Arlanda sent i kväll men ba henne ta en taxi hem. Det är snöblandat regn och jag har inte dubbar på däcken så vill inte halka runt på vägarna. Sen meddelade hon att planet är en timme sent så jag får vänta till efter midnatt men det gör jag så gärna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0