Får jag vara nöjd?

Jag har mått så bra hela hösten som pensionär och jag har inte tagit på mig något extra arbete utan njutit av gymmet som har så många alternativ. Vattengympa, zumba, yoga och vanlig styrketräning, jag provar allt. Sen promenerar jag, träffar vänner på fika, vi fem damer som har halvåtta träff hos varandra har blivit mycket lyckad. Nu när januariresan till Las Palmas är klar så känns det bara fint att vänta på julen med barnen. Dottern kommer ner en vecka till Las Palmas men redan nu till veckan åker jag till henne i München och hälsar på. Ska bli härligt med julmarknad och goda middagar på kvällen. Så får jag vara nöjd utan att oroa mig för tråkigheter, jag hoppas det. Här och nu ska man leva och jag känner att jag gör det. Kryddan för mig är dessutom de flörtiga och romantiska chattar jag har på Messenger just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0