Full fart efter valet

Jätteskönt efter 13 dagarmed förtidsröstning att få komma tillbaka till gymmet igen. Blev både zumba, vattenjympa och spinning. Sen upptäckte jag att stride även är kul, 45 min i grupp på crosstrainer. Shit jag klarar det med. Sen har det blivit krogen både i Kyrkbyn och Vallentuna. Mitt nöje nu är att kolla på vithåriga män som spelar i band. Ok skit samma, musiken blues, jazz och rock är ju superbra.
Att jamma med goda vänner gör att det blir extra kul.
Sen blev det även bio, Rocketmaster om Elton Johns liv. Jättebra var den. Sen kom jag även till Årstaviken hela två gånger denna vecka. Lunch på favoritkrogen Skrovet och sen kolla på dans en fin söndagkväll med lite vin i glaset.
I morgon väntar nya äventyr, Södra Frankrike.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0