Slut på gråa november

Fick en chock när jag vaknade i fredags och såg att vintern hade kommit. Första tanken var att 
stanna hemma hela dagen men jag hade ju spinningpass kl tolv så det var bara att ta på vinterskor och börja borsta snön av bilen. Som vanligt  var det en sån skön känsla när passet var över och jag kunde köra hem. Själva passet på 45 min är helskönt då man som denna gång cyklar i djungeln. En jättestor skärm visar backar upp och ner hela tiden och underbara vyer. Tiden går fort och instruktören manar på. Spinning är definitivt något av det roligaste på gymmet men faktisk så var jag tillbaka på zumban i måndags. Nu är ryggskottet helt borta och mitt vänsterknä ok så passet blev bra. Älskar mitt gym i Vallentuna.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0