Länge sen man körde ungarna till dagis

Vaknade tidigt idag, var tvungen då det kommer en aborist som ska kapa lite på mina träd. Upptäckte att jag  hade glömt att gå ut med matpåsen till matinsamlingen ute på parkeringen. Sophämtarna kommer på måndagarna så jag tog påsen och hann lämna den i containern innan de kom och tömde. På parkeringen stod grannen och lastade in sina två små barn i bilen. de var på väg till  dagis. Minnen kom över mig så klart om när jag själv stressade iväg med sonen till hans dagis. Det låg en bit bort så det var att använda bilen. Dotterns dagis låg på gångavstånd så det var mycket lättare med en promenad.  Det var länge sen men många fina minnen från två fina dagis med bra personal. Det gav en bra start för mina två numera vuxna självständiga barn.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0