Tack för sociala medier

Fredag och helgen står för dörren. Jag vill den ska passera snabbt för nästa vecka blir det så mycket varmare. Då ska det bli mera uteliv i trädgården och mycket trevligare vandringar. I går blåste det rejält men det blev faktisk hela 9,5 km. Det var skönt att sätta sig i min trädgådsstol när jag kom hem. Min trädgårdsstol som jag hade tagit ut ur förrådet och satt dit dynorna. På eftermiddagen somnade jag i soffan och när jag vaknade så var det mörkt. Jag tittade ut och blev chockad över blåsten och  det ihållande regn som sen blev snö. Jag fick gå ut och rädda mina dyner som började bli blöta under altantaket. Idag ser det bättre ut så det blir en promenad.
 
Jag har haft långa samtaler via WhatsApp med mina barn. Det är skönt att prata av sig och få höra deras röster. Det dröjer innan jag kan träffa sonen, han har ju haft en tvåveckors förkylning så vi vill vänta med att ses. Men vi roar oss också med kommentarer och bilder via whatsApp varje dag. I övrigt mycket kontakt med vänner och släktingar via sociala medier. Även några vanliga telefonsamtal. 
Så det rullar på ändå med FB, böcker, Duolingo på spanska och TV TV TV.  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0