Nytt år, vad ska jag nu hitta på

Hade ett mycket trevlig nyårsfirande i Gribbylund hos min partner in travel och hennes väninna.
Nyårsfirande är översksttat när man snart blir 70 år. Fast hade ju varit kul med en fest nån gång.
Dagarna på nya året har jag hunnit med att rensa ut julen och varit på gymmet hela två pass i fredags.
Hoppade in på seniorjympa 55 min och det var krävande. Har inte gått på det sen i våras. Fick sedan en timmes paus innan det var dags för spinningen. Idag har jag bara promenerat i det fina väderet.
Så snart läggdags för i morgon är jag i kyrkan och ordnar frukots till hemlösa. Längre fram har jag inga stora planer än så länge. Time will tell.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0