Slappar i Täby Centrum

I går blev det runt en mils gång med min vandringskompis och sen zumba på kvällen. I dag tog jag mig en sväng till Täby Centrum. Hann sortera plast och annat i containrar på vägen så nu är det rent hemma. Sitter nu med en kopp kaffe på Espresso House. Har varit in och ut i butiker, har ingen köplust men träffade en väninnas dotter och hennes två utomordentliga söta ungar. Killen heter Mio, bara det ett så fint namn. Gled in på Specsavers och beställde tid för synundersökning nästa vecka.  Håller på att planera vad jag måste göra på min To Do lista. Resan till New York kräver en del planering och även 4-5 veckor i södra Spanien, och lite fix här hemma.  Sen lite umgänge med vänner och hemmakvällar i soffan med mysiga och tuffa serier och filmer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0