Jobbardag

Efter gårdagens långa strabatsrika vandring på Blå leden i Österåker borde jag vila hela dagen, men jag klippte gräsmatta både hos mig själv och grannen som har varit borta i fem veckor på västkusten. Av bara farten rev jag upp mycket ogräs och räfsade i hop det. Nu tänkte jag vila, läsa, äta jordgubbar och kolla på serier. Det blåser kallt ute så faktisk skönt att vara inne. 
Snart en vecka sen jag kom hem från Söderhamn och .Harsa/Järvsö. Fin resa med väninnor där vi gjorde olika saker. Hälsingland är vackert.
Slog på TVn och hamnade i FHMs info och presskonferens men det är i princip samma tugg som det var i mars. Det går bra för Sverige vad gäller pandemin enligt experterna. Vore bra att även FInland fattar det så jag kanske kan ge mig i väg norröver till Nord Norge. 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0