Äntligen advent

Har väntat länge för nu är det bara tre veckor till julveckan.  Tycker veckorna har gått både snabbt och långsamt. Nu har det gått drygt fyra veckor sen min covid slog till. Nu känns allt som vanligt igen så om någon vecka ska jag testa för antikroppar.
Har varit i gång förra veckan med flera besök i stan för att förbereda för gråstarropration och oprationen sker på torsdag. Sen har jag fått åka in två gånger till öronläkare. Gjorde ett hörseltest och min hörsel var ok bortsett från att åldern gör så att det r en försämring men hörapparat behöver jag inte.
 
Bästa som hände var lunch i Solna med sonen. Vi hade inte setts sen i midten av oktober så det var helt fantastisk att ses igen. Mycket snack och diskussioner som vanligt och vi är inte .alltid överens. Tänk vi kramades, länge. Vi brukar alltid kramas när vi ses och förra gången var i början av mars.   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0