Då åkte även jag på skiten

Skulle nog inte dragit till Sunne och Herrgården. Visade sig att en i sällskapet var smittat och trots alla förhållningsregler vi tog så åkte några av oss dit.
Fick positivt  svar igår och det är en vecka sen jag fick symtom, så nu inne på andra veckan.
Hur mår jag? Tja än så länge som besserwissern Johan Giescke förutspådde redan i våras, det är som en förkylning. Feber första dagen, lite huvudvärk, och nu snorig och hosta. Jodå, jag har ju läst på så visst det kan bli värre fram på natten men än så länge känns det bra. Man har ju läst det mesta om vad som kan hända. Smittsam är man i ca 7 dagar säger smittskyddet så jag håller mig hemma tills vidare. Har fått min första hemkörning från ICA så ingen nöd på mig. 
Vill bara ta antikroppstest så fort det går för i slutet av november ska jag till ögonläkare och det vill jag inte missa.
Ungarna tar det bra, är oroliga så klart men jag håller dem informerade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0