Spontanträff med mina Täbyvänner

Jag hade knappt sett en människa på över en vecka och fått hålla mig hemma då jag fick en sträckning i ena låret när jag skulle kliva ur bilen. Det har varit djävelusisk ont men efter  några dagar började det släppa. Har varit hos sjukgymnast och fått hjälp men haltar fortfarande.
Så jag bjöd hem några vänner och de hade med maten. Världens godaste fiskgryta och p Sen kladdkaka till dessert.j.
Som vanligt mycket snack om olika ämnen som bara dyker upp när någon berättar något. Det blir allt från politik, tv serier, corona, familj.
Jag tycker det är så kul och bra att våra olika åsikter kan vädras utan att någon tar åt sig. Man måste få tycka olika och respektera detta. Speciellt i dessa tider när det är så lätt att bli kränkt, at få hemska mothugg och folk som bara accepterar sina egna åsikter. Just så verkar det vara i det offentliga rummet på nätet och det är en farligt utveckling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0