WhatsApp samtal med barnen

Har hållt mig lugn sen i torsdags, har råkat ut för värsta träningsverken. Ska till sjukgymnast på onsdag så då kanske jag får några goda råd.
Det var ett tag sen vi hade samtal jag och ungarna och det är så trevligt att se deras glada nunor och få snacka lite om allt möjligt. Om jag nu inte åker till München och dottern nu i höst så får jag vänta tills hon kommer hem till jul. I Tyskland är det även ökning av corona. Sonen träffar jag ju ofta så där ska jag inte klaga. Hur som helst så är det underbart och ha den här kontakten. Dottern var lycklig över att hon fick ner sin symaskin då föräldrar till hennes väninna körde ner till München i helgen och tog den  med..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0