Likgiltig

Orkar snart inte bry mig, varken om det ena eller andra. Dagarna går ju och jag är tacksam jag kan kolla på Robinson. Det blir nästan höjdpunkten på dagarna, en halvtimme måndag till torsdag och en timme på söndag. Jag vet, det låter inte klokt.
Är ändå tacksam att jag är tillbaka på gymmet. Har jag inte pratat med någon på flera dagar så kan jag träffa någon på zumban.   
Ska inte klaga, har ju faktisk träffat vänner under påsken men nu är det lugnt.
Allt ska bli som vanligt när vaccinet kommer men jag undrar. Har man fått vaccin ska man fortfarande leva efter restriktioner och rekommendationer. Med mina antikroppar har jag ju ändå gått runt i köcentrum utan mask men hållit avstånd. Den jag har ett normalt umgånge med är min son som jag kramar och inte tänker på att hålla avstånd.
Än har jag inte smittat honom  När alla har fått detta vidundervaccin borde man ju kunna umgås som förr så var är de rädda för, dessa experter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0