Konspirationer

Jag har aldrig trodd på konspirationsteorier vad gäller vaccinet mot corona men nu med omikronviruset som sprider sig som en vinterinfluensa så börjar jag undra vad som pågår. Nu stängs världen ner igen och Sverige som alltid har varit efter alla länder börjar haka på. Det är väl vårt öppna samhälle de senaste 18 månaderna som har gett oss den så omtalade flockimmuniteten. Har man haft covid med Alpha, Delta och nu Omikron så måste man för sjutton ha en del antikroppar redan där. Att antikropparna försvinner inom ett halvår till ett år verkar ju lite märkligt.  Det är så många experter som uttalar sig om kombinationen covid och antal doser. Jag tror att halva Sverige haft corona och därför är rätt så skyddad och speciellt med två doser vaccin. Jag tror inte det kommer öka speciellt mycket här.
Så vad ledare här i Sverige och resten av världen har för planer det kan man undra över istället.. Det kan man  bli mistänksam över. Vart vill de fösa oss in på för väg i framtiden? Ska vi stanna hemma så de har koll på oss?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0