Lite smått irriterad

På det mesta faktisk. Coronan håller mig hemma för mest hela tiden. Det är inte mycket planerat framöver bortsett från tandläkare och ögonläkare. Inte speciellt kul.
Jodå, det är så skönt med snö och vinter och speciellt nu när solen börjar visa sig. Blir en stärkande promenad i vintervädret men så svepar kalla vinden in och så snöar det i bland.
Minnen från mina två vintrar i Las Palmas dyker upp på Facebook och jag blir nostalgisk och tycker att jag faktisk kan vara borta från is och snö nu när jag är pensionär. Coronan har sitt grepp och jag kommer inte undan. Därför är jag smått eller lätt irriterad just nu och väntar bara tills jag kan få ta mitt morgonkaffe utomhus med en filt runt benen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0