Tur jag har katten

Dagarna passerar här i vinterlandet. Veckorna går snabbt ändå fast det inte händer så mycket. Jag ser fram emot de dagar jag kan träffa folk och det blir ett par gånger i veckan. Tack vare att jag passar katten Loke nu när fasaden renoveras där sonen bor så kommer sonen hem två gånger i veckan för att umgås med sin katt och mig förstås. Sen har jag en trogen väninna som jag ser ungefär en gång i veckan. I övrigt blir det några spontana träffar och det är jag glad över när de dyker upp.
 
Här hemma håller katten i gång när han inte sover. Så det blir lite rörelse i huset och han har ju stort utrymme om man jämför med sonens etta. Fast till helgen ska han hem igen och då blir det tomt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0