I dag tar det slut

Gårdagen var underbar med sommarens sista varma sol och många plusgrader. Nu är det bara att invänta regnet och höststormar. Då blir det att läsa alla mina böcker inomhus istället för i solstolen ute på terrassen. Nu kommer grannkatterna att ta över mina stolar som övervintrar ute. De  måste ju ha varmt och ligga på när de är ute. Jag gillar mina grannkatter fast det gör inte alla har jag förstått men hos mig är de välkomna.
 
Fast även i dag blir vädret underbart så snart ska jag ut och promenera. I morgon är det första dagen på min kurs jag ska gå under hösten och det ser jag fram emot.
Så sommaren tar slut och hösten är här, på allvar.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0