Sorg och funderingar

Ännu en kusin har gått bort, endast 74 år gammal. Hon var multisjuk och hade ont och jobbigt länge med mycket smärtor. För några år sen tog jag upp kontakten med henne och hennes fantastiska härliga man. Det är jag glad för i dag. Vi fick kontakt igen efter att inte ha setts  sen i barndomen. På grund av coronan har jag inte kunna träffa henne de senaste två somrarna och det är trist. Sen jag ble pensionär har jag tagit upp kontakt med många kusiner och det har varit så trevligt och intressant. När man träffades som barn och ung vuxen pratade man inte så mycket om ens föräldrar. Jag hade många härliga mostrar och fastrar som nu alla är borta. Därför är det intressant att träffa deras barn, mina kusiner i gott vuxrn ålder.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0